Saturday, May 7, 2011

Emadepäev



Hei armsad, mul on jäänud viimane nädal, et lõpetada magistriõppe esimene aasta. Nii lähedal sellele magusale tundele. Seega mul on veel üks väga suur töö veel kirjutada, üks eksam ja kaks väiksemat asja kirjutada, mida üritan järgmisse nädalasse lükata. Seega suunudun asju kirjutama ja panen pilte eskursioonist, kus oli umbes pool kursusest ja pilte reedeõhtusest mu töökoha aastalõpu galast. Tore peen, pidulik vastuvõtt ja auhinnatseremoonia.


Ja üks pilt on maailma parimale emmele, keda ma igatsen nii-nii väga! Kaunist emadepäeva Sulle ja kõikidele teistele emadele, kes mu blogi loevad.

3 comments:

  1. Aitäh nii nende ilusate sõnade eest kui ka muude üllatuste eest, millega mulle emadepäeva eriliseks tegid...

    ReplyDelete
  2. ...ootan juba uut sissekannet! :)

    ReplyDelete