Saturday, February 16, 2013

Päev enne 42. Tartu Maratoni

Vaatamata nädal tagasi läbi põetud kõrgele palavikule ja mingile kurguviirusele, olen ma hetkel Pühajärvel ja valmis homme kell 9.00 minema oma esimesele Tartu maratonile. Nagu pildilt näha on mul olemas ka juba stardinumber 6330- olen omaette kuum grupp ise selle numbriga :) Minu lõpp kilometraaziks jäi siis 300 km ja olgu mainitud, et viimase kahe nädala jooksul sõitsin sellest vaid 4km. Kuid nii nagu Anto Liivat väga tabavalt Terevisioonis http://uudised.err.ee/index.php?0&popup=video&id=54196 tuleb nautida seda suurt suusapidu ja koht pole oluline. Nii ka mina. Tänan oma võimast hooldetiimi eesotsas emme ja issiga ning kindlatsi Els -Bretti tänu kellele, ma üldse nii kuagele olen jõudnud. Aitäh!
Järgmine postitus juba sellest kuidas läks.


1 comment:

  1. Edu ja eneseületamist, head libisemist ja pidamist!
    Oleme raja ääres kaasa elamas :)

    ReplyDelete