Saturday, August 1, 2009

1.august







tere s6brad. ohoooo, kujutate ette et on juba esimene august.. uskumatu!. igatahe son mu j;rjmekordne vaba p'ev. teile v6ib tundudda,et mul ainult yks vabap'ev ongi aga se eonainukle aeg kui saan normaalselt kirjutada, ilma et keegi ei kysik iga kolme minuti tagantm, kaua veel. kasutan maailma k6ige v'iksemat auritiyt niiet 'rge pahandage tihandete t;hevigade eest aga see klaviatuur on v6imatiu. m88dunud n'dala suurim asi mulle oli see, et see zipline, ehk siis laskumine m88da trossi puu otsast, et kui seni olen olnud, see inimene, kes paneb jugustuse lastele 0eale ja vaatan,et oleks ok, kui laps asub puu otsa ronima ja hiljem laskuma. siis esimest korda olin inimene puu otsas, kes kinitab lapse trossi kylge. Sisuliselt on see sada korda suurem vastutus ja tegutsen meeter korda poolmeetrit suurusel platvormil 25 m k6rgusel. no t6sione v'ljakutse on ja katsiumus ja nii hea meel, et sellega hakkama sain. kylmav'rin k'is yle, kui esimese lapse n6 lendu lasin,et kas kukub alla vb6i kulgeb m88da trossi. MARU!!! teine 'ge asi, see te sain ropeswini teha.. see ka pildil. jube 'ge oli.. siukse k6huka pani maha. See vahetus erilineyritsu on scret pals, ehk k6iok anud kellegi nime kellele teevad n'dala joooksul kinke ja j'rgmine reede annab igayks yle viiamse kiongi ja plajastab, kes on olnud tema secret pal. ma sain 11.-aastase poisi, kes on tore, endal pole 6rna aimugi,kellel mnina olen.
See vahetus olen k6ige vanemate tydrukkute kasvataja.. see on tore ja teistsugune. aga siis vabast p'evast.. kuna kerelt kopp ees osadest inimeasest inimestest, siis ot Alnnaga kahekesi Bakersfieldi s6ita ja tyudrkute asju teha. K'isime shoppamas.. ostsin nii palju asju,etise ka ei usu.. pildil avastasin eestimaise kollektsioonikleitidest. homme hommik l'hme n'ohooldusesse. Alanna on h'stio l'hedane s6branan.. ta tegi mull kingituse.. kaelaehe, selline medaljon suht hapra niidi kyljes ja seda kaela pannes pidin midagi soovima ja kui niit kunagi kandes katki lheb l'heb see soov t'ide.. nii lihtne ja ilus ongui. ta endal on samasugune. ydiselt on k6ik jube maru.. kerged v'simuse noodid esinevad . yks po'ev oli kerge palavik jne. aga ei m,6tle selle peale ja naudin laagrielu.. on ju seda ju pea aeinult kolm n'dalat j;;nud! juhuu.. Eestimaale kallid

4 comments:

  1. sa oled ikka hulluke mul küll :)

    ReplyDelete
  2. heheee.. jjajajah.. nagu Estonia collection or smth! >) lugesin yle.. kuidas te yldse aru saate.. kirjaviga kirjaveo otsas.. abuaa

    ReplyDelete
  3. küll me sinu kirjavead juba ära dešifreerime ;)

    ReplyDelete