Wednesday, February 9, 2011

kodust pilte

Hei! No ma olen umbes sada korda üritanud videot oma kodust üles laadida aga täiesti edutult. Enivei.. mõned pildid siis.. Nagu ma arvan, et te olete aru saanud on mul rohkem kohustusi kui eelmine semester. Alustan homme tööga, sain lõpuks oma SSN. Juhuuu! Kool tore, kõik aineid on väga põnevad ja palju lugemist. Leelotasin eile just kogu kursuse ees eesti kultuurist kuna tegemist on kultuur turismi loenguga. Esmaspäeval käisime Alexiga sushitamas, meil oli 1,5 aasta tähtpäev, armas eksole. Ilm hea, tuju hea, kõht täis, no, mis veel tahta tahaks. Eelmine reede oli meil harukordselt vaba päev mõlemal… seda vist ei juhtu tükil ajal enma kui see mõlemal samal päeval oleks. Sõime hommikuks tatraputru, mis on haruldus siin mail ja koristasime ja käisime frisbeeet pargis mängimas… väga mõnus. Aga tervitused teile ja kaunist veebruari :)





6 comments:

  1. omq..see video ikkagi töötab.. juhuu.. kannatust laadimisegi.. jehuuu

    ReplyDelete
  2. no küll oli priskelt süüa kapis.....
    selle üle rõõmustan väga:)

    ReplyDelete
  3. estonglish, tere tulemast minu maailma :) iga päev niimoodi.

    ReplyDelete
  4. aitäh nii armsa vastukaja eest :)

    ReplyDelete