Saturday, February 12, 2011

Uus töökoht


Tere sõbrad! Ja kaunist sõbrakuu jätku! Mis siis uudist. TÖÖ! muidugi. lõpuks siis alustasin oma kaua oodatud tööga. Töötasin neljapäev ja reede. Esialgu palju treenimist ja uut informatsiooni kilode kaupa aga, mis kõige peamine mulle juba meeldib. Minu ameti nimetus on siis clerical asstant II. Töökohustused on telefoni kõnedele vastamine, reserveeringute tegemne, hästi palju administratiivset tööd ja jooksvate asjadega tegelemine. Töökoht on siis USU (siinne tudengiühendus) Reservations adn Event Services. Siinne USU on natuke teine, mis tallinna ülikool või mõni teine ülikool, millega olen kokku puutunud esindustega suhtlemisel. Kuigi tegemist on tudengi organistastiooniga, on 2/3 töötajatest tudengid ja ülejänud 1/3 nö professionaalid. Organisatsioonis on töötajaid hetkel 150 ringis ja minu töökoht on see organisatsioon, mille kaudu kõik broneeringud, üritused toimuvad. Ka bänneri ülespane pole suvaline tegevus, vaid süstemaatiiline. Süsteem, mida ruumide reserveerimiseks ja haldamiseks kasutame on EMS ja kõige suurem energia kulubki sellega sõbraks saamiseks. Ruume on cs 50 ringis, mahtuvus varieerub 300 inimesest 10ni. Keskmiselt on päevas ca 30 väiksemat suuremat reserveeringut. Seal tuleb järgida, et ruumi paigustus on nii nagu klient soovis, vajalik lisavarustus, (ekraanid, mikrofonid, toitlustus) olemas. Jube palju pisi detaile ( ala müra taseme järgimine ja muid asju. Puutun ka rahaasjadega sutsu kokku. Esimesed kaks päeva oli küll täielik info uputus, aga kõik on kuidagi loogiline ja mõnus, mulle pigem ju meeldib sihuke sahmedramine. Telefonile vastamine on ka täielik omaette teema. pm loen neile eepose ette, enne kui kuulen, mis mureks on. See kõlab nii, Hello, Thank you for calling USU Resevations and Event Services, This is Grete speaking, how may help you? Neljapäeval ma panin pm iga kõne ootele, sest ma lihtsalt ei teadnud vastust, reedel juba suustin mõnele vastata. Kollektiivis on nii mehi ja naisi, noori ja vanu aga ma olen ainuke rahvusvahelise backgroundiga. Töötan iga päeva E-R kuskil 8/8.30 - 12/12.30 ja siis pärastlõunal olen oma internshipi kohas, kus on ka äkitsi väga kiireks läinud, sest nii palju haigeid on, niiet mulle on ka õnneks tiba rohkem vastutsut langenud või siis on loengud. No vot, selline töö siis.. Pildid on meie siseveebist, kus pannakse uued töötajate pildid tutvstamiseks üles. Olge tublid, kallid pehmed :)

2 comments:

  1. Hihi, see pikk joru, mis sa telefonis ette pead lugema, tuleb väga tuttav ette mu Hawaii hostessi karjääri aegadest...varsti vuristad seda niimoodi, et ei pane tähelegi:D

    ReplyDelete
  2. hehheeee... ma loodan jah... oeh.. ma pean alati ühte nuppu vajutama kui toru hargilt tõstan ja sisi oma jutu ette lugema.. no loomulikult iga teine kord unustan ma seda nuppu vajutada ja suure tuhinaga loen ja telefon ikka tiliseb kõrva ääres...lol

    ReplyDelete