Tuesday, March 1, 2011

Getty Villa ja suuskamine










Hei sõbrad,

Kõige pealt on pühendusenurgake vennale, kes sai aasta vanemaks.. ja kellele tahaks hirmsasti kalli teha.. GO VENNA!


Ma tean, et ma olen natuke nadi oma kirjutamisega olnud aga natuke rohkem tegemisi on olnud. Seekord on pildid Getty Villast kus käisin oma kursaõdedega Ela (sakslane) ja Patriciaga (4lapse ema) grupitöö asjust. Nii tore ja kosutav oli üle pika aja seda laadi kultuurielamust saada.. kujukesed ja nupsukesed. Tegemist oli enamsti vahemere kunstiga. Ja selle Getty Villa ehitad J. Paul Getty, kes suri enne kui see muuseum valmis sai. Koht on püütud teha nii palju kui võimalik selliseks, et kui ringi kõnnid arvad, et oled kuskil Itaalias.. st taimed on ka vahemere päritoluga. Mulle muidugi meeldis kõige rohkem lastenurk kus sai ise potte dekoreerida.

Erutavaima uudis on olnud viiamsel ajal külm ilm ja et lumi on pmber ringi. mägede tipud on valged olnud alates jaanuarist aga et lumi ka madalamatele kürgustele hetekeks jõudis oli viimatii 50ndatel... ma kohe nautisin seda jahedamat ilma kui aus olla... Selgituseks et lumi sulas kohe ära kui maaapinda puudutas ja alla nulli ei läinud :)

Möödunud pühapäeval selle asemel, et Eesti majja vabariigi aktusele minna läksin hoopis suusatama.. sorry aga mu kirg selle vastu on nii suur ja peatamatu.. super oli.. palju puudrit ja .. palju inimesi... aga vahva oli.. tänaseni annavad veel selja ja kannikalihased tunda..

Koolis on kiireks läinud.. esimesed tähtajad sel semestril saabuvad.. Soovin kõike ilusat..

1 comment:

  1. Sul on juuksed nii pikaks kasvanud, viimase pildi pealt on eriti hästi näha :)

    ReplyDelete