Monday, March 7, 2011

Viinalugu




Tere, seekordne märtsikuu esimene

nädalvahetus oli perekeskne. Laupäeval tähistasime Alexi lõpetamist (lõpuks) ja pühapäeva õhtul pidasime ühe pereliikme Kerri (Alexi poolõde) sünnipäeva sushi teemas. Tema sünnipäevaga seoses ka järgnev lugu. Käisin Alexi ema Susiega poes ja otsustasime, et haaran Kerrile pudeli valget. Olime siis seal viinaleti ees ja Susie krabas suvaliselt ühe pudeli, hinnaklassis üsna keskmine aga nägi lihtslat hea välja. Kuna ma ka väga mingi viinaspets pole siis nõustusin ilma, et oleks mingit tähelepau pudelile rohkem pööranud. Noh ja jõudis siis sünnipäev kätte ja oli age kingitusi üleanda/avada. Kerri võtab siis viinapudeli kotist välja ja teatab rõõmslat nii tore at Alex ja Grete mulle eesti viina tõid..Grete, kas sa tõid selle Eestist? Mina alguses segases,, ei, ei,, see on Trader Joe’st (see pood)… ta ikka jaurab ei ei , see on Eestist.. ma siis tõusin püsti ja vaatan pudelit… Imported from Estonia. Hea et pikali ei kukkunud, see on esimene asi poes, mida näen, et on Eestits… pole seda pudelit Eestis alkoriiulitel näinud aga vb pole ma ka nii spets. No enivei üsna üllatav lugu ja ikka ulme kokkusattumus ja juhus. Ma olin kohe pooltumm ülejäänud õhtu.

Koolis olen asjadega täitsa järjel ja muidu tore. Mul on hea meel valmistulemuste üle ja kahjuks ise seekord panust teha ei saanud, kuna ma pole ID kaardi fänn :)

Kaunist märtsi- plirts plärts!

1 comment:

  1. olen kuulnud eesti viinast mis toodetakse ainult usa turule.

    aga kallid sulle!!! :)

    ReplyDelete