Friday, June 17, 2011

Mummu sai endale venna




Hei,
Olen juba kaks n2dalat saanud iseseisvalt ringi liikuda, mis on suur vabadus asjades ajamises. Saan kasutada oma sõbranna Caitlini vana autot ja kindlustuse asjad toimisid mu jaoks niiet olengi auto kasutaja nüüd. Ta on nüüd Mummu suurem ja vanem vend Honda :) Olen liiklusega juba 2ra harjunud.. kiirteed olid alguses harjumatud aga nüüd hakkan juba tasapisi ära harjuma. Aga peamine on vabadus liikuda, sest olgem ausad ühistransport on siin kohutav ja LAs ilma autota olla on üsna abitu.
Siis käis mul Michelle külas ja olen täna (reede õhtul külas) ta on mu sõbranna laagrist ja me teeme see suvi kindlatsi palju asju koos.

Siis käisime Alexi vennatütre lasteaia lõpupeol, mis oli vahva. Mul oli põnev vaadata nende tantse ja kuidas siin lasteaedades asju tehakse..

Ja siis iga-aastane perepilt.. Igatsen teid palju palju ja see pilt on minu meelest super super armas :)

Vot selline lühiülevaade.. igapäeva asjadest, meil külmik katki, mis on jama.. loodame, et saame parandatud.... mudu ikka tööl aga järgmine nädal puhkus, siis on Lauren mul külas ! JEEEE:. nii ootan!

No comments:

Post a Comment