Thursday, June 9, 2011

Tootsi peenar



Palju õnne! Eestimaal on rohkem sooja kui siin!!!!! Meil on viimastel päevadel mõned kraadid alla kahekümne sooja kraadi olnud. Mul on hea meel et suvi on möllab täie hooga Eestimaal.
Mul palju erilist pole, igapäev kella 9-4ni tööl. Siin ongi üks pilt mu kolleegidega, kellega igapäev töötan. Hästi vahva seltskond on, päris lõbus on. Ja töö on ka mõnus, aga kuidagi harjumatu on suvel kontoris olla.

Ja siis teine pilt on mu aiamaast, kuna meil on nüüd siis otsustasin eestist kaasa toodud ja emme saadetud seemned mulda panna. Tootsi peenar saab sellest- meliss, till, salat ja astrid. Ma arvatavasti alahindasin taimede kasvuvõimet, sest seemned olid pisikesed ja need mahtusid ilusti sinna potti iseasi, kas taimed ka kui nad suuremaks kasvavad, eks näeb...
tervitused!

No comments:

Post a Comment