Thursday, September 26, 2013

Tervitus,

Eile oli imeline päev. Mu pere jõudis siia. Lihtsalt super!!! Neil järelkäimine oli paras seiklus. Kes on käinud LAX lennujaamas, teavad, et see lennujaam on jõhkralt suur ja näiteks teadmine, mis terminali sa maandud või välja lendad on olulisem, kui su koht lennukis, sest kui sa terminali ei tea, ei pruugigi sa oma kohale lennukis jõuda. Aga enivei, kui me jõudsime Tom Bradley International termnal, kuhu mu pere pidi jõudma, oli sisspääs ümber piiratud ja väga palju inimesi välja.. selge, mingi jama.  Ja nagu hiljem selgus, oli kahtlane kohver kusil vedelemas. http://www.latimes.com/local/lanow/la-me-ln-suspicious-bag-lax-20130925,0,1770671.story 
Peale tiirutamist suure lennujaama ümber sain ühendust oma issiga ja sealt ka teada nende asukoha. Mudugi lõpuks tuli välja, et tänu minu blondisusele olime vale terminali juures niikuinii, sest ma olin oma peas täiesti kindel, et nad tulevad Lufthansaga aga tulid hoopis KLM-iga, mis tähendas seda,et me poleks pidanud sinna Tom Bradley terminali üldse minema. No ühesaõnadga täiesti minu stiil ikka ju...

Ma olen super õnnelik, et nad on siin ja eks järgmine kord juba pikemalt, mis koos teinud oleme.

Viimased päevad on  täiel aurul olnud veel viimaste ettevalmistuste hoos laupäeval toimuvaks pulmapeoks. Alexi õde Alyse on siin kunstilise poole juht, ehk ta on nagu nii palju asju ise teinud, et see on uskumatu. Ma palju detaile ei tahaks paljastada aga mõned ikka.. Siin pildi peal on käsitsi kaunistatud küpsised abstraktses stiilis..


  Siin me sildistame külalistele minevaid kingitusi. Need on Alyse enda poolt purki tehtud erinevad keedised - moosid, salatid ja kastmed, kusjuures enamus on ta enda aias veel kasvatanud. Eriti tubli naine- kes teeb see jõuab :)


















    Sellised on minu hommikused jalutu-jooksukäigud. Truu sõber Shailo on alati kaasas.


Aga nüüd perega tegutsema ja rajale.. Tervitused sügisesse Eestisse :)

No comments:

Post a Comment