Wednesday, October 9, 2013

28.septmber 2013

Tere armsad,

Ma kujutan ette, et nii mõnedki ootavad teist juba muljeid pulmade kohta. Ja see on mu to do listis olnud tähtsalt kohal. Hea meelega ja südame rahuga võin öelda, et  siinne pulm sujus sama hästi kui Eestis, kui oli ikka oma nägu ja Californiale iseloomuliku stiiliga. Ma päris detailselt ülevaadet ei kirjuta aga olulisemad hetked saavad üle käidud.


Nii tseremoonia kui pidu toimusid Alexi ema kodus. ( Tulge külla, siis saate aru kui imeline koht see on!)  Meid oli õnnistatud suurepärase ilmaga - päike + 34kraadi sooja, mis õnneks õhtu poole langes alla 30 kraadi õnneks…


Kohal oli 162 külalist, kelle seas lisaks mu perele oli veel eestlastest Kairi ja Amer, kuigi Amer on ameeriklane panin ma ta sel üritusel eestlastega ühte patta :) Peale suhteliselt sarnase ülesehitusega abielu tseremooniat suunduti kokteile ja suupisteid nautima. Tegime siis oma avavalsi ja grupipildi. Muide grupifoto tegemine pole siin väga tavaks huvitaval kombel. Siis suunduti laudadesse ja oma koha leidsid sa pulgakommi ümber seotud nimesildi ja numbri järgi. Enne söömist toimusid traditsioonilised kõned - isamees (best man - Burt), pruudi isa, peigmehe isa ja ka peigmehe ema. Eriti uhke olen ma oma issi üle, kes pidas väga ilusa kõne… ma arvan, et see senini parem kõne, mis ta üldse pidanud on :) Istuti ümmargustes laudades ja pruutpaaril oli oma laud (ka jälle teistsugune komme).


Toiduks pakuti veiseliha, kana, ahjukartulit, erinevaid salateid ja kastmeid.  Lihtne ja maitsev!
Taustaks mängis meie endi välja valitud playlist, millest 75% oli minu valik (nagu te teate on muusika mulle ülioluline) ja siis Alex ja Burt oli kantrit ja tsipa rokki ka lisanud. aga väga hea kombo oli  välja tulnud.
Peale sööki jagunes seltskond  kolmeks  - oli neid, kes oleks võinud terve ülejäänud õhtu lauas edasi istuda ja lobiseda, siis oli neid, kes kimasid kohe magustoitu sööma, sest magustoidu lauale oli raske vastu panna. ja siis olid kolmandad, kes olid valmis tantsima! Kuigi ma võitlesin kahe viimase valiku vahel, sai tantsukirg minust võitu ja ma vist tantsisin kuni lõpuni praktiliselt kõik lood kaasa…nagu väikses omas mullis :)
Tagasi magustoidu laua juurde- Alyse oli põhimõtteliselt vaaritanud  viimased kuu aega. Paljud küpsised ja küpsetised olid varem valmis tehtud ja sügavkülma pandud ja umbes pooled s.h. ka pulmatort valmisid viimase nädala jooksul. Ta on müstiline kokkaja ja naudib suure kirega kogu seda nõkitsemise protsessi. aga eks pildid räägivad enda eest, kui ägedaid asju ta on teinud. Lisaks kõik sildid ja muud dekoratiivsed detailid.


Traditsiooniliselt lõikasime koos tordi lahti- siin on huvitav komme näppude vahel esimene amps teineteisele anda. Lisaks on komme säilitada tordi ülemine kiht esimese tähtpäevani. Kui Eestis tegime teadlikult pulmapärja maha mängise siis siin viskasin kimpu, mille sai Caitlin kätte ja Alex sukapaela, mille sai Andre kätte. Vahva :)


Pidu ja tants kestis kella 01.00ni, mis on siinse tava järgi väga kaua muideks. Esialgu oli DJ ja baarmänid kella 23.00ni tellitud aga kuna pidu kestis siis jäid nad nõksa kauemaks.
Eesti pulmale sarnaselt sai oma nime õhupalli peale kirjutada ja mõlemad need pildid paneme kunagi oma koju, kui meil see koht olema saab.
Kokkuvõtteks sujus siis kõik super hästi ja natuke sai nalja ka selle üle tehtud, et jummel tänatud, et me ainult kahe pulmaga piirdusime, et kolmandat küll ei jõuaks enam teha :)

Nii eesti kui usa pulma ametlikke pilte pole ma veel saanud. Ise ka nii ootan juba!!





Sellest toredat ajast kui mu pere siin oli, üritan ka õige pea kirjutada!

Täna sadas vihma siin muide ....

Teie,

Grete Sakai ;)




6 comments:

  1. Replies
    1. Kalla :)! Vaata kui endal see aeg tuleb kui valget kleiti kannad.. siis hoidke piip ja prillid :D

      Delete
  2. Grete, need väikesed purgikesed, see kleit ja aed... imelised pulmad! Palju õnne Teile mõlemale, ilusad inimesed! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anna! Tänud.. siin oli jah neid pisikesi detaile palju-palju, kui rohkem pildimaterjali siis panen siia veel neid!
      Tervitused :)

      Delete