Tuesday, July 7, 2009

T'iega hoos

Tervitus,
Kui eelmises sissekandes vingusin,et pole oma pragramme saanud teha, siis nyyd pean oma s6nu s88ma ja loodan, et ei nae 'ra midagi. Nii eile kui t'na olen oma asju teinud.. nii 'ge.. Lapsed kukkuvad 'iega laua peal, yhe laua suutsime vist t'na t'itsa viimsele teele saata ja peale igat aktiviti aega jagame kiidus6nu (brags) ja ma sain t'na 7 tykki, mis on k6igi aegade rekord... mitte ykski teine kasvataja pole seda saanud.. jumala 'ge.. innustab.
Niiet l'heb m6nusalt. M6ned muud asjad.. iseseisvusp';eval unustasin mainida, et siin kasvavad rukililled. T'iesti mystiline kui palju erinevaid lillesorte on olemas ja lihtsalt sinine rukilill vihab nagu umbrohi nende m6istes siin. naljakas et ma seda kaks aastat tagasi t'hele ei pannud. T'na olid M.Jackson i matused.. vaesed, need kellel vaba p'ev, sest kogu LA liikulus suleti eilsest 6htust t'naseni. Need matused on siin kohalikul tasandil palju tolmu yles keerutanud.
Hetkel on t'iskuu, mis t'hendab,et kui ma keset 88d t'na yles 'rkasin, oli t'pselt selline tunne,et keegi laseb taskulambiga n'kku. ega muud erutavat polegi..lihtsalt rahul.. kallistan koduseid

No comments:

Post a Comment