Saturday, July 4, 2009

4th of July







No tervitused,
T'na yhes6naga oli see suur p'ev kui Ameerika Yhendriigid t'histavad oma synnip'eva. Hommikul laulsid ameeriklased hymni uhkelt, siis meie kaks inglast Lauren ja Richard Inglise hymni ja siis.. mina, t'itsa yksinda Mu isamaa,.. mu 6nn ja r66m .. korraks l'ks ikka silm ka m'rjaks kuna ma ju tean,et teil ju suur laulupidu k'imas ja m6nusad kirjeldused emmelt, kuidas ja mis... aga see oli nii armas,et nende suurest p'evast sai nagu k6ikide rahvaste p'ev. jrgnes paraad, kus otsustasin kanda uhkelt oma eesti s'rki. piltilt n'ete kuidas mina paraadil olin.. kes lehma seljas, kes ratta seljas, kes lihtsalt oli v66banud ennast sini-puna- valge kirjuks. S88gisaal oli ka 'gedalt 'ra ehitud. (pildil) Ja peale l6nas88ki algas minu vaba p'ev.. jiuhuuuu!!!!!!!!!! L'ksime Colini autoga koos Alanna ja Madleineiga Bakersfieldi. Soe ilm.. kuulata Red hot chilli pepersi Californiacationit... ja kulgeda m88da laia maanteed... m6nus. Meil oli bukitud suht ok hotellituba, varustasime ennast humalajoogiga ja nautisime mullivannis olekut... no sel hetkel ei oskaksi midagi paremat tahta.. siis k'isime kinod Hangoverit vaatamas.. jube naljakas ja kohati ylepingutatult lame aga ideaalselt sobiv vabaks p'evaks. .ega polekski v'ga viitsinud mingit dokumentaali vaadata. Ja kuna Mial on ka vaba p'ev,siis ta tuli koos meiega 6htul ilutulestiku vaatama.. se eoli h'sti tore ja v6imas ja ikka sini-puna-valgetes toonides. Kogu linn oli kogunenud collegei parkimisplatsile .. h'sti tore ja ameerikalik v'rk.
Nyyd oleme hotellitoas ja lihtsalt chill. Viimased p'evad laagris on olnud teistsugused. Laste v'hesuse t6ttu olen teinud igast muid asju stiilis olnud k88gis, mis on vaieldamatult mu lemmik (pilt!). kontoris paljundanud, s6itnud bobcattiga j at6stnud mingeid asju yhest kuhast teise,,, regulaarseid korrastust8id. osad on niuksed m6ttetud asjad, teised j'lle 'gedad.. igatahes ootan j'rgmis vahetust kuna h'sti mitte tore lastegrupp on. palju vinguijaid jne. paljud kasvatajad on selle arvamusel. Matkap'eval enamus matkagrupid, mis v'ljusid ei j]udnud sihtpunkti kuna lapsed vingusid liialt, et seda teha. j'rgmine vahetus, mis algab n'dala p'rast on yle 60 lapse.. juhuu!! ahjaa ja t'na vaatasin Debbiga uusi laudu... nii 'ge,et nad seda teevad.
Aga k6ik on h'sti,.. r88mustan iga kirja yle, mis kodumaalt mulle laekub ja skypitamised kodustega annavad energiat.. hea. armastan!
Yhes6naga side l6pp.. j'rgmise korrani!

No comments:

Post a Comment