Tuesday, June 23, 2009

Jaanip'eva siin ei peeta





No heia.
Tore, et v6idusammas avatud ja loodan,et ka yle l6kke hyppamised on tehtud ja vorstid-6lled tarbitud!! teate, ma isegi v;ga ei igatse Jaanip'eva... pikemas perspektiivis ei m'leta kymne aasta p'rast teist keegi oma Jaanip'eva, kyll aga mina suve.. nagu arugi saate, pyyan,ennast lohutada, et ei saanud oma s6pradega olla.
Kogu aeg l'heb siin olemine paremaks ja m6nusamaks. Jahe ilm t'hendas 20 kraadi ja nyyd on j'lle normaalselt soe st. 26 kraadi, ma arvan umbes. 88sel ka parem magada. ( magame ju t'hise taeva all. eile n'gin kuidas t'ht langes, augustis hakkab t]eline sadu.. hakkan soove juba valmis m6tlema, mida k6ike 'ra soovida. P'eval k'ib koolitamine ja k6va t88 tegemine. Valmistume,et kui nyyd pyhap'eval lapsed tulevad oleksid k6ik vaimselt valmis ja laadris asjad valmis seatud. Olen natiuke oma laudadega tegelenud aga homme parandan neid ja maadlen nendega sutsu.
M6nusam on see,et mu keel on ikka nii paljju parem kui eelmine kord.. m6nusad vestlused.. ei ole seda, et kysid, mis koolis k'id jaedasi ei oska muhvigi r''kida... juba peaaegu v9rdv''rdne olen nendega.. mida nad ka ise mulle ytlevad.. ja ajutegevus on ka teisele keelel ymber vahetunud... see l'ks ka kiiremini kui eelmine kord. Ja teine 'ge asi, t'na on esimene p'ev kui ma pole nutnud peale kodust lahkumist... niiet v'hem kui n'dal kulus selles.
juhuuu.. m6ned pildid: Miaga.. minu teine emme siin!, kasvatajage 6htune m'nguaeg.. tegelt seda juhtub ainult korra. 6pime m'nge, mida lastega m'ngida. ja kolmas- panen lippe s88giruumi yles. Eesti lipp on esindatud!! Poola lipu panin tagurpidi... Monika (k88gistaff Poolast) oli v'ga kuri.. p88rasin tguripidi tagasi.. ja siis yks pilt lihtsalt osade kollegidega.
ootan Jaani muljeid..
kallid

No comments:

Post a Comment