Monday, June 29, 2009




Nii... yhes6naga treening n'dal sai l'bi ja l6petusewks oli vaba 6htu k6igil kasvatajatel vaba p'ev, k'isime k6ik koos Kern riveri ''res k'mpimas ja v'ike 6lu ja ll6ke asja juurde. jube m6nus oli.. teine keskkond ja lollid naljad oma vahel. j'rgmine p'ev shoppasin murestsesin telefonikaardi, k'ekella. saio puhata ja aega endale. Eile saabusid lapsed ja t'na juba t'eline asi peal.. ma nii ootasin seda, sest selline kergelt uimane olek on l'bi.. ma saan lastest energiat ja tegin t'ne oma esimese mt. boardingu programmi... oi kui hea .. ja 'ge.. magala alas olen v'iksemate tydrukute kasvataja. nad toredad ja armsad.. kaks tydrukut tahtsin ma saata kyll poiste magalasse,,, kuid selgus,et nad on ikkagi tydrukud.. no t'iestui poiste moodi ... jube piinlik.. loodan,let vangi ei saadeta. ahjaa vabal; p'eval juhtus loll asi.. suutsin oma m'rjad ujumisriided ja telefoni yhte koti panna, mille tulemusena telefon plahvatas ja aku on tavap'erasest kolm korda suurem, nyyd kui p'ikese k'es olnud m6nda aega on juba ainult kaks korda suurem aku... no loodame,te progress j'tkub. m6ned pildid ka.. kogu staffi pilt. taamal Rose arbor.. mis on meie igap'evaen kogunemiskoht. siis Debby ja Ross, kes on asja omanikud.. irektorid yhes[naga k[ige t'htsamad yldse aga h'sti inimlikud.. Debby teem massaazi kui mmul pea valutab ja muretseb,et m a saan skyotada oma kodustega,...jne.. ja Isebella j'rve ''res yks. pilt. Pildil on vasaklud David Bodow, kes on omaette n'htus... siuke oma maailma.. siis teiesel poool on yks inglsest kokk ja Alanna, kellega on mul vaba p'ev koos,,,. ja siis yks mt. boarding pilt ka nagu kohane..
mul k6ik h'sti. ja rahul. hea,et lasoed l6puks saabusid.
JUbe hea on nende kirju lugeda, kellel meeles olen.. ait'h... igatsen teid nii v6i naa..

No comments:

Post a Comment