Wednesday, June 24, 2009

maikel jaakson l'nnu

no yhes6naga see, et popstaar Micheal Jackson on surnud oli p'ris suur asi.. 6htul kuulasime k88gi koristamise k6rvale maiklit.:) mis vahepeal on juhtunud.. ma olen t'iesti pruun, nii pruun, et te oleksite k6ik elu kadedad kui mind n'eksite. Mis on 'ge,et jagati kohustusilikud varahommikused t88d ja muud asjad. ja seekord joppas v'ga. rohimine ja ka arstiruumi puhastamine. teine ylikuul asi on see,et lisaks oma mt. boardindungele assisteerin ma mt. bikingkut, mis saab olema p'ris intense, kuna need m'ed ja n6lvad pole just lamedamade killast ja koos Wylie ja Maxiga oleme kolmekesi vatsutavad zipline eest. mis on tross yle j'rve ja siis ligled yhest otsast teise.. jube khuul!! ma olne nii rahul kuna ainult yhte asja tehes nyristaks see v'ga 'ra ja kuna need k]ik tegevused on v'ga m6nusad on tore. m atean,et mul on kirjutades palju t'hevigu aga kuna aeg arvutis ol;emiskeks on piiratud.. siis usun,et saate ikka aru.. turboga trykkimine k'ib.
Suur jama oli vabap'eva sobitamisega.... pikk ja paha jutt.. niiet ei hakka r''kima aga tulemus on ra=huldav. mul on laup'eviti vabap'eva koos Alannna ja Coliniga. meil saab v'ga fun olema!!!
K'isin t'na yksina lauatamas.. v'ga ''ge oli. yle pika aja.. n'gin v'ga l'hedalt v'ga suurt hirve.. ei tea kas h'rra Kaalu aiaski seda prrugib. olla, kell helises. l'ehn\kallid

1 comment:

  1. kuule, ma loen ja naudin:) nagu sa oleksid siin ja jutustaksid mulle, silmad säramas peas nagu alati...lavjuuu muchos palju!

    ReplyDelete