Friday, June 19, 2009

Tallinn- Helsinki-London-Los Angeles- JRC

Tervitused,
Uskumatu aga olen kohale j6undnud. Kell on pool neli 88sel ja teised ymberringi magavad. Yhes6naga siia j6udmiseks kasutasin kyll vist k6ik v6imalikke transpordivahendeid.
Laevaga 1,5 h Soome. Trammi ja bussiga sadamast lennujaama. (8h ootamist)Hommikul 2h lend Londonis. Maandumiseks pidime ootama, sest nii tihe liiklus oli 6hus ja oli ka. Kui aknast valja vaatasin n'gin korraga kolme lennukit veel 6hus. Heathrow lennujaamas oli kuus tundi ootamist. See lennujaam on shoppahoolikute paradiis aga kuna ma ju pole shoppahoolik ei oska ma neist Tiffany&Co, Gucci, BVLGARidest r66mu tunda aga tore oli. 11-tunnine lend LAsse oli t'itsa maru. Vaatasin kolm filmi 'ra, s6in ja j6in. (ikka valget veini). Ja siis bussiga lennujaamast 2h s]itu ning siis v]ttis Bakersfieldist mind Mia auto peale ja veel tund aega s6itu. Yhes]naga on mul tagumik ara istutud aga hea meel on kohal olla ja Miaga juba jutt jooksis nagu ma poleks vahepeal 'ra olnudki. L'hen ka tuttu 'ra, et edukalt aklimitiseerumist alustada.
musid ja kallid kodustele

1 comment:

  1. ISSAND ISSAND ISSAND ISSAND ISSAND ISSAND, mul sihuke tunne nagu ma oleks ise reisinud :D niiiiiägeniiiiiägeniiiiiiäge!!!!!

    ReplyDelete