Saturday, June 20, 2009

Laup'ev Bakesfieldis



Kui ma L hommikul kohaliku aja j'rgi kell kuus yles t6usin, kribasin terve hunniku kirju. Uni lihtsalt l'inud. Hommikuks s6in French toasti siirupiga. no nii j'nki v'rk kui veel olla saab. Bakersfieldi l'ksin koos Mia perega- abikaasa David ja tytred Emily(5) ja Natasha(2)(pildil). kuna ma veetsin nendega ka eelmine kord aega olen ma nende l'rmakate lastega harjunud j p'ris l'bus on koos olla. K'isime WalMarktis shoplemas. Nii nagu eelmine kord ostsin endale taas uue digika ja adapteri ameerika ja euroopa pistikuvahele kuna suutsin selle maha unustada. Minu t'nase p'eva highliht oli vaieldamatult telefonik]ned emmele, vennale ja musile. Isegi sellest lyhikesest ajast sain ma siukse emotsionaalse vapustuse, et kohe ikka oli.. midagi paremat polnudki olemas sel hetkel. L6una piku k'isime kahe teise kasvatajaga k6ik koos s88mas. Ka nemad olid oma viimast vaba p'eva tulnud nautima Bakersfieldi. S88gikohas maksid kaheksa dollarit v6isid syya l6putult.
Siis k'isime mitmes kohas kylas (yhel piltidest olengi ma parajasti Mia s6branna tagaaias peesitamas. nad panid oma maja myyki kuna masu on ka siin ja naisel v6eti 40% palka v'hemaks) Siis k'isime veel meie m6istes kaltsukas.. seal oli ka l6bus.
Tagasi j6udsime h'maras, siis hakkan kuskil kaheksa paiku pimedaks minema. Kuna s6idutee laagrisse on kurviline ja m'gine oli l6puks p'ris paha olla ja hea kohu j6uda. Homme siis kolin Mia mjast v'lja ja asun koos teiste kasvatajatega lageda taeva all magama. Teile aga ilusat pyhap'eva ja kaunist Jaani kui varem ei kirjuta!

Hypake yle l6kete ja muud nalja, eksole!!!

No comments:

Post a Comment