Friday, June 19, 2009

Sisseelamine

Hmmm.. t'pselt ei teagi kas nyyd magada v6i mitte. Ajavahega harjumine toimub. Ilm on m6nusalt soe nagu t'itsa lyhikesed riided ja puha. Tore on see,et kuna Mia on Eestis k'inud ja ka muide laulupeol.. siis me laulame siin koos Meri siin, seisma j'i .... ja muid eestikeelseid laule, mis sissesulamiseks t'itsa maru.
Peale l6unat otsustasin uinaku teha ( siis kui teil on t'pselt 88) ja oh yllatust et ma oleksin ma ei tea kui kaua maganud aga 6nneks palus Mia on viieaastasel tytrel Emilyl mind aratada. Kaisin oravajahil aga kuna j'ime hilja peale ja oravad tudusid, tulistasime niisama erinevate relvadega puuhalge, niiet saepuru taga. Relvi oli kohe p'ris mitu, mulle muidugi mingid numbrid midagi ei ytle aga no pikema ja lyhema toruga, v'ikse ja suurema pauguga.
Tana 6htu peaks saabuma osa staffist ja ylej''nud kasvatjad on k[ik homseks siin. Aga kuna suuremat tegevust veel pole, siis m6tted on peamiselt ikka koduste juures, siis tahes-tahtmata on hooti (silma)munad m'rjad. Kirjutage mulle kui mahti saate, hetkel on mul palju aega,et lugeda ja vastata. Ajaga siis meil kymme tundi vahet, teie juhite. Kui mul on hetkel pool kaheksa 6htul, siis teil on varajane hommikutund pool kuus.
igatahes musid-kallid

No comments:

Post a Comment